marți, 6 septembrie 2011

Congresul International de Emancipare a Femeii

La un Congres International de Emancipare a Femeii ia cuvîntul reprezentanta Ugandei, Mbuka: - Eu m-am saturat sa gatesc numai eu în casa, asa ca într-o zi i-am spus barbatului sa mai faca si el de mîncare. În prima zi, n-am vazut nimic, a doua zi la fel, dar a treia zi am vazut o farfurie murdara. Deci s-a schimbat ceva în mentalitatea barbatilor. Reprezentanta Frantei, Isabelle: - Eu m-am saturat s...a fiu singura care spala rufe în casa si într-o zi am încetat sa o mai fac. În prima zi, nu am vazut nimic, a doua zi la fel, însa a treia zi am vazut un maieu la uscat. Deci s-a schimbat ceva în mentalitatea barbatilor. Reprezentanta României, Maria: - Într-o zi, i-am zis lu' Ion al meu ca io m-am saturat de atîta lucru si i-am zis sa mai mearga si el cu vacile la pascut, sa mai mature prin casa si sa mai aiba grija de plozi.În prima zi, n-am vazut nimic, a doua zi, la fel; de abia a treia zi parca am început sa vad ca prin ceata cu ochiul stîng

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu